Reklamacje

Nasze produkty wytwarzamy z naciskiem na jakość. Jeśli jednak zauważysz jakikolwiek problem, zapewnimy szybkie rozwiązanie.

Jak postępować przy reklamacji:

  1. Wyślij wniosek o reklamację wraz z wypełnionym Protokołem reklamacyjnym na e-mail: reklamace@baagl.cz.
    • Aby przyspieszyć proces, dołącz zdjęcie reklamowanego towaru i numer zamówienia (znajdziesz go w e-mailu potwierdzającym lub na fakturze).
    • Przy zakupie w sklepie stacjonarnym dołącz kopię paragonu.
  2. Po otrzymaniu Twojego wniosku nasz dział reklamacji poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.

Jeśli reklamacja będzie rozpatrywana poprzez naprawę, otrzymasz od nas kod, dzięki któremu reklamowany towar można łatwo i bezpłatnie wysłać za pośrednictwem dowolnego oddziału Zásilkovna na nasz adres:

PRESCO GROUP, a.s.
Dział reklamacji
U Pekařky 484/1 a
180 00 Praga 8